• وبلاگ : فركانس صفر !
  • يادداشت : دوبي ، گوگوش ، صهيونيسم و بهائيت
  • نظرات : 7 خصوصي ، 4 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    چه تقريراتي اظهار نموده ايد سخت عجبا از باب تبليغ بهاييت!!- كه البته دين نيست و يك فرقه هست تنها-از سوي گوگوش!!

    سعادتمندم از آشنايي با شما استاد و اين نظرات را كه محتاج ثبت جهاني است.

    وا حسرتا به من و ما و افسوس از اين همه به غايت و نهايت كج فهمي و با عرض معذرت و به حقيقت نافهمي آشكاراتان و بهتان و دروغ بستن محض تان.

    جهت اطلاع جناب،خانم گوگوش تنها خواننده موسيقي كشور است كه در آثارش -يكي در قبل از انقلاب و ديگري پس از آن -دو بار تاكنون از " قرآن "عزيز و شريف نام و ياد واژه در سزا ترين و دلي ترين نغمگي هاي ممكن بوده است.توضيح بيشتر در باره رباعي هاي سروده خود ايشان با مضامين عرفاني و نكته هاي ديگر در اعتقاد و مفاهيم آثار موسيقايي اش را در اين جا و براي شما به هيچ وجه صواب نمي دانم و همين ها هم زيادت شما بود و به قول مولانا "چند خموش مي?کنم سوي سکوت مي?روم". براي حقير كه زيارتي بود اما اين حضورم به اين جا!

    پاسخ

    سلام ممنونم که خونديد و نظر داديد ... مواردي که مطرح کرديد اينقدر واضح هست که نيازي به تفسير نمي بينم ، توصيه ميکنم بيشتر مطالعه کنيد . صرف بکار بردن کلماتي مشابه و يا مستقيم از ارزشها و مقدسات، صحت چيزي تآييد نميشه و موسيقي خانم گوگوش نيز در پايين ترين سطح ممکن بوده و اينها خيلي بديهي و پيش پا افتاده هست و فلذا وقت نميگيرم ي سرچ تو نت اطلاعات خوبي راجع به حجم تکرار آهنگ هاي قديمي توسط خوانندگان لس آنجلسي که از توليد حتي صنعتي موسيقي هم دور بودن ميتونه به برخي سئوالات شما پاسخ بده ، راجع به بهاييت هم استراتژي موضوع مهم بود وگرنه قصد تحليل شخصيت و بررسي عملکرد نبود .
    +
    نمي دونم چرا شما از اين مسايل تعجب مي كنين . اين ها نتيجه سياست هاي وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي ، وزارت امور خارجه در جهت اجرايي كردن سخنان حضرت امام و وصيت نامه ايشون در راستاي صدور انقلابه. تو مملكتمون كه انقلاب و آرمان هاش داره بيداد مي كنه و در صدور اون هم كه خوب كشورهاي هم جوار مقدمن .
    پاسخ

    ممنونم از اظهار نظر شما .