سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در فروردین ماه امسال گوگوش طی برنامه ای مفصل به دوبی وارد شد ، مفصل از این جهت که تبلیغات بی سابقه ای روی حضور این خانم در دوبی و کنسرت نوروزی اون در شبکه های سیاسی و تفریحی فارسی زبان و غیر فارسی خارجی خصوصا حوزه خلیج انجام شد . و چه خبر ها که در دوبی نبود ...

گوگوش با ترانه هایی را از آلبوم های «ماه پیشونی» و «پل» و «شب سپید» به دوبی آمد تا در مدیا سیتی اجرا کند.مدیا سی تی که یکی از مهمترین سالنهای اجرای برنامه در دوبی هست و قیمت آن نیز بسیار زیاد هست ،
چهارشنبه هفتم فروردین ماه، ساعت ها مانده به آغاز کنسرت گوگوش رو به روی سالن هفت هزار نفری «مدیا سیتی» دبی مالامال از جمعیت بود.
علاقه مندان گوگش برای تهیه بلیت کنسرتی که قرار بود ساعت ?? همان شب برگزار شود در محوطه بیرونی این سالن که در غرب شهر دبی قرار دارد صف کشیده بودند و لحظه به لحظه بر طول صف افزوده می شد.
این در حالی بود که قیمت بلیط کنسرت هزار و ??? درهم بود که برابر با حدود ??? دلار است. به بیان دیگر این کنسرت از کنسرت های بسیار گران قیمت در دبی به حساب می آمد.
با این حال مردم تا زمانی که مسئولان برگزاری کنسرت اعلام کردند دیگر بلیطی برای فروش نمانده است، در صف ها منتظر ماندند.
گوگوش ساعت ?? شب روی صحنه آمد و برنامه تا نیم ساعت پس از نیمه شب ادامه یافت. میان تماشاگران کنسرت علاوه بر ایرانی ها، عرب ها و تاجیک ها هم حضور داشتند.
پوشش این برنامه در رادیو فردا نیز یکی از کارهای جالب رسانه ای بود ، نگار نه انگار که گوگوش در سالهای قبل در کافه های هتل پنج ستاره نیز اجرا داشته و حتی یک روزنامه محلی نیز آن را منعکس نکرده بودند ، سعید بیک، از شهر دوشنبه برای شرکت در کنسرت گوگوش به دبی آمده به رادیو فردا می گوید که شهرت گوگوش در تاجیکستان از زمانی شروع شد که فیلم «شب دراز» در دهه ?? میلادی در دوشنبه اکران شد.
شب دراز، همان فیلم «در امتداد شب» است که در تاجیکستان به زبان روسی دوبله و با این نام پخش شده است.
سعید بیک و دوستش خیرالدین سلطانزاده، چهار هزار دلار برای سفر و اقامت در دبی پرداخته اند تا برای اولین بار گوگوش را از نزدیک ببینند.
خیرالدین می گوید: «بسیاری از مردم تاجیکستان به خانم گوگوش علاقه مندند و اگر گوگوش در دوشنبه کنسرت اجرا کند مردم استقبال می کنند.»
مرحبا، دختری ?? ساله از ساکنان دوشنبه هم یکی دیگر از علاقه مندان گوگوش است که خودش را به دبی رسانده. او می گوید: «محبوب ترین خواننده من گوگوش است، بعد از او شبنم ثریا خواننده تاجیکی را هم دوست دارم.»
پریسا هم از مهرشهر کرج به کنسرت گوگوش آمده است. او که ?? سال دارد و هرگز خواندن گوگوش در ایران را به یاد نمی آورد می گوید: «کلی هزینه کردم تا فقط یکبار گوگوش را از نزدیک ببینم . اصلا گوگوش یک چیزی است که آدم را می کشد به اینجا . مدتها بود منتظر چنین شبی بودم . من از دیماه دنبال خرید بلیت هواپیما و ویزای دبی بودم و الان هم دو ساعت پشت در ایستادم ولی فکر می کنم که شیرینی شرکت در این کنسرت به سختی هایش می ارزد.»
پریسا که در تهران حسابدار یک شرکت است، اولین بار گوگوش را در فیلم های ویدیویی بتاماکس در ایران دیده است.
محسن ?? ساله اهل آریا شهر تهران هم می گوید که شیفته گوگوش است: « دیوارهای اتاق من پر از عکس گوگوش است. به نظرم زیباترین آهنگ او هم ماه پیشونی است. خاطرات خیلی خوبی با این آهنگ دارم.»
منصوره ?? ساله که سالی چند بار به دبی می آید، می گوید: «این بار فقط به خاطر گوگوش به دبی آمدم. ما از بچگی با گوگوش بزرگ شده ایم، وقتی حامله بود، زمانی که بلیط بخت آزمایی در فروشگاه ایران تبلیغ می کرد و آن زمان که هتل میامی می خواند را خوب به یاد دارم.»

 

اما آن روی سکه :‏

تصویر گوگوش و اسپانسر های اون


نمایی از سالن مدیا سیتی دوبی

بزرگترین اسپانسر این برنامه شرکت ویرجین و بانک امارات هست که ی شرکت رسما صهیونیستی و وابسته به سرمایه گذاران اسرائیلی خصوصا در فعالیتهای فضایی و هوایی هست جالبه بدونید شرکت ویرجین صاحب بیشترین قمارخانه های اینترنتی در دنیا هست . و جالبتر اینکه تقریبا به جز بانک امارات تمامی اسپانسر ها رسانه های ماهواره ای و بین المللی بودند ،‏ جالب بدونید نفر قبلی که در این سالن (‏مدیا سیتی ) کنسرت داشته خانم سلندیون بوده و این کنسرت هم جزو گران ترین کنسرتهای اجرا شده در خاورمیانه می باشد .

این گونه اقدامات به مهاجرت و حضور ایرانیان در دوبی و خصوصا هزینه کردن در آنجا به شدت کمک کرده و موثر هست ، برای آشنایی بیشتر گوشه ای از سابقه ی مهاجرت به دوبی را برای شما لینک میکنم .

با توجه به مهاجرت گستره در زمان قدیم و مهاجرت از خصوصا از بنادر جنوبی و هم زبان و فرهنگ با امارات ، باعث شد تا حضور ایرانیان در آنجا خیلی سخت نباشه و غربت به قول معروف حساب نشه ، همچنین فاصله ی بسیار کم اون با جزایر و بنادر اصلی ایران و رفت آمد تجاز از دوبی شهری ایرانی و راحت برای مهاجرین فراهم ساخت .

در حال حاضر نیز تبلیغات مختلفی جهت خرید ملک ،‏سرمایه گذاری تجاری و خصوصا اعتبار نامه های بانکی و نمایندگی بورس های اروپایی باعث شده سرمایه های بسیاری از ایران به سوی دوبی سرازیر گردد .

در کنار این حضور ، گوگوش و امثال آن نیز فضایی مناسب را جهت تفریح اقشار خاص و خصوص عده ای که از وضعیت اسلامی ایران ناراضی هستن و علاقه مند به این مدل مجالس دارند را فراهم اورده است . اما موضوع فقط تفریح عده ای پولدار نیست ، برای مشخص شدن موضوع باید عرض کنم دوبی محل بسیار مناسبی بر ای شستشوی مغزی و خصوصا تبلیغ دین های مختلف گردیده و کسانی که به دوبی سفر میکنند و در این محیط ها قرار میگیرند مبلغان بسیار خوبی برای تبلیغ آزادی و دین های بدون قید و بند و بعضا هدف دار از جمله بهائیت هستند . مردمی ساده و از جنس همین همسایگان خانه به خانه خودمان که در ادبیات روزمره خود بادیگران نا خواسته تبدیل به بوق تبلیغاتی ادیانی می شوند که در حرکتهای بعدی سامانه های برنامه ریزی شده برای گسترش اسلام گریزی در ایران برنامه ریزی کرده اند .

هفت هزار نفر رقم قابل توجه و تأملی برای کنسرت کسی مثل گوگوش می باشد که در مقابل آن هیچ رقم و برنامه ای را نم توان عنوان کرد و این نشانه عدم وجود جبهه فرهنگی آن هم مناسب این گونه یورش ها و حمله های به شدت برنامه ریزی شده و دقیق و آرام هست ،گوگوش نیز با تبلیغ دین بهائیت و خواند سرود ها و اشعار مختلفی در وصف بهاءالله به عنوان منجی و موعود راستین و نوید بخش آزادی مخاطبان زیادی را ناخواسته و خواسته به این موضوع کشانده ، تاجایی که شخصیهای مطرح و حتی تلویزیونی که نقش بسزایی در برنامه های کودک و نوجوان تلویزیون دارند با تغییر دین خود از سازمان صدا و سیما اخراج گردیده اند ( موضوع 3 سال پیش صدا پیشه سنجد و ... )‏ ،‏ این گونه روشها در دنیای امروز خصوصا باتوجه به محدودیتهای امروز ایران که بدون کنترل و آسیب شماسی فرهنگی همراه هست و تقریبا متولی مناسب و آشنابه این جنس درد را ندارد میتواند در طول 5 سال آینده تغییرات ایدئولویکی قابل توجهی را نسل جوان شامل شود . کلیپ گوگوش به مناسبت سالمرگ عبدالبهاء در اسرائیل .


نوشته شده در  شنبه 87/3/11ساعت  11:42 صبح  توسط رادیو آماتور 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
صدر یعنی قلب بیروت ..
و اینک لبنان ..
بوسنی ....
تخریب مولد النبی در طرح جدید توسعه مسجد الحرام
آئین نامه حضور در فرکانس صفر
[عناوین آرشیوشده]