سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 « صفار هرندی ب: آقاسی واهمه ای از اینکه به او برچسب زده شود نداشت او براساس اقتضای موقعیتش شعر می سرود که قوت و استغنای اصیلی داشت و این بهای مردانگی و دفاع از حریم اعتقاداتش بود که بر پیشانی اش مهر شاعر سفارشی بنشیند.او همواره مرز بندی بچه های بسیجی و ولایی را با مخالفان پرگو کم بهره مشخص کرد.  »

این بخشی از سخنان وزیر ارشاد در بزرگداشت حاج محمد رضا آقاسی بود در 4 خرداد امسال یعنی چند روز پیش ... محمد رضا آقاسی شاعر بسیجی دلسوخته ای که به قول رهبر بزرگوار «  شعر آقاسی  نمایشگر دل پاک و احساسات صادق و هنر خودجوش او بود، بی‌شک دارای جایگاه ویژه‌ای در ادبیات معاصر است ‏»  و الحق هم که از دل می سرود و می سوخت ..
مجری این بزرگداشت سید جواد هاشمی از دوستان سابق و از بروبچه های اهل جبهه ی رسانه بود که خب انتخاب بجا و مناسبی بود .
اما !!  این مراسم با سکوت خبری و عدم انعکاس رسانه ها همراه بود ، این مراسم را فقط برنا نیوز ، نوسازی و جهان نیوز در حد خبر عنوان شد . هیچ تصویر و خبر دیگری نقل نشد .  عدم تهیه گزارش تصویری از نکات جالب این بزرگداشت بود خصوصا اینکه  مجموعه اشعار ایشان نیز در همین مراسم رونمایی گردید .
اما چیزی که تو خبرگزاری های مهر و ایسنا و فارس و ...... منعکس شد این بود «  نشست خبری کریس دی برگ و گروه آریان « نشست خبری یک خواننده غربی سبک راک تو رسانه های داخلی اینقدر مهم و انفجاری بود که تقریبا تمام محافل خبری مااون رو منتقل کردند هم با گزارش تصویری و عکس از نما های مختلف ، هم با متن و تحلیل و آینده نگری و خلاصه نفسیر و تمجید و ....
تو وبلاگ شما بروبچه های فکه رفته هم چیزی از این موضوع ندیدم !

 

شما ها هم نبودید و تو وبلاگهاتون حرفی نزدید  .... نمیدونم چرا ... نه شما بودید نه اونهایی که باید باشن .....  .... برید بازم از فکه و طلائیه و آوینی و خاطرات و اشک و ستایش های شهدایی که عمل کردند بنویسید شاید نسل بعدی از مکتوبات شما عملگرایی بیاموزند و در آنجایی که شما باید عمل میکردید و نبودید ... آنها باشند و عمل کنند ......
 

نوشته شده در  یکشنبه 87/3/12ساعت  12:47 عصر  توسط رادیو آماتور 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
صدر یعنی قلب بیروت ..
و اینک لبنان ..
بوسنی ....
تخریب مولد النبی در طرح جدید توسعه مسجد الحرام
آئین نامه حضور در فرکانس صفر
[عناوین آرشیوشده]