سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

سلام

این تصاویر از روی یک وبلاگ سنی ، با نام مجاهد برداشت شده و شامل توهین های زیادی به علما و افراد معتبر نظام و رهبری و خصوصا شیعیان کرده . برای اطلاع بیشتر لینک صحبتهای  مولوی نعمت الله توحیدی در مورد حضرت فاطمه اینجا ست .

اما بدون توجه به این موضوع عکسهای گروگان هارو براتون میزارم ، در فرصتی بعد راجع به سنی های جنوب شرق ایران هم خواهم نوشت و خصوصا وهابیون عربستان و کشورهای حوزه خلیج .

 

تصاویر عملیات مبارزان جنبش در سراوان.لازم به ذکر است که فرماندهی این عملیات را خود رهبر جنبش مقاومت امیر عبدالمالک بلوچ !!!! بر عهده داشتند.

رهبر جنبش بر صفحه کامپیوتر چگونگی حمله به قرارگاه را برای مبارزان شرح می دهد

مهماتی که از قرارگاه به غنیمت گرفته شدند

فرمانده چگونگی حمله به قرارگاه را برای مبارزین شرح می دهد. فرماندهی این عملیات خود رهبر جنبش امیر عبدالمالک بلوچ بر عهده داشتند.

فرماندهی این عملیات خود رهبر جنبش امیر عبدالمالک بلوچ بر عهده داشتند.

چوبی که در دست مبارز است از خودروی فرمانده قرارگاه گرفته شده است که با این چوب مردم مظلوم را می زده است.

راست علی محمدی رئوفی فرمانده قرارگاه و چپ محمد پیری معاون فرمانده

* صحت عکسها مورد تأیید نیست صرفا جهت نمایش است ! به دلیل استفاده مستقیم از کلمات ذکر شده در ذیل عکسها عذر خواهی می گردد .

 

 

 


نوشته شده در  سه شنبه 87/4/11ساعت  4:38 عصر  توسط رادیو آماتور 
  نظرات دیگران()

 

سلام

تو پست قبلی براتون از بچه های ی روستا که بر اثر حادثه ای سوخته بودند صحبت کردم . 

چند نکته وجود داره :‏

1- ممکنه همین فردا برای هرکدوم از ما این حادثه پیش بیاد !

2- اینها الان کودک هستند و نیازی به اون شدت به حضور در اجتماع ندارند اما فردا همین خود ما تو دانشگاه و محل کار از پذیرفتن اونها خودداری خواهیم کرد و احتمالا با صورتی تنگ شده و چشمانی کوچک شده نگاهمون رو بر میگردونیم که دلمون ریش نشه ...

3- چند سال دیگه اینها برای ازدواج و تشکیل زندگی به مشکلات زیادی بر خواهند خورد متاسفانه .

4 ......

( اینها واقعیت های زندگی بشری بود که گفتم ، و عمیقا از صمیم قلب آرزو میکنم برعکس همه اینها که گفتم  پیش بیاد ، )

 

اما کار ما !

با چند تا از دوستان تصمیم گرفتیم پایگاهی به نام :::: بچه های روستا :::: تو وب بزنیم تا بتونیم کمک های مردمی رو جلب کنیم ، این کمکها، ریالی هم میتونه باشه  در جهت هزینه های درمانی اونها ، کمکهای آموزشی هم میتونه باشه و هر مدل کمکی که میشه انجام داد .

فعلا در جهت تاسیس این پایگاه هستیم ،

هدف اصلی هم ترمیم ضایعات و درمان اونها هست ،و ::::::: به شدت به کمک شما نیازمندیم  حتی در حد تایپ !! :::::::

با استانداری و وزارت بهداشت و اینها هم رایزنی خواهیم کرد . اما این کار ی کار جدای وظایف سازمانی و حکومتی هست ، این یعنی همون توقعی  هست که وقتی خودمون فردا دچار چنین حادثه ای شدیم از همین مردم انتظار داریم .

فکر میکنم موقعیت خوبی هست برای محک خودمون و اینکه جدای وظایف سازمانی ، خودمون از زندگی شخصیمون چقدر برای این موارد حاظریم مایه بزاریم .

 

گفتم کمک هرچی هست به شدت پذیراییم ! حتی در حد تبلیغ این پست تو وبلاگتون ......  (‏فعلا اطلاع رسانی در اولویت هست  )‏ یا حق  


نوشته شده در  شنبه 87/4/1ساعت  10:15 صبح  توسط رادیو آماتور 
  نظرات دیگران()

در خبرها آمده بود که شهردار محترم تهران مبلغ 3 میلیارد تومان را برای بازسازی لبنان اختصاص دادن.
آقای شهردار این تصاویر را قبلا دیده اید؟
تصاویر کودکانی که بخاطر آتش سوزی در مدرسه و به خاطر نبود بخاری گازی و امکانات گرمایشی مناسب به این شکل افتادن ...
آیا ما کم حافظه شده ایم؟ آیا جناب شهردار یادی از این عزیزان کرده اند؟
آیا کمک به مردم روستایی و به دور از امکانات مملکت خودمون از بذل بخشش برای کشورهای دیگه واجب تر نیست؟
و خیلی پرسش های بی پاسخ دیگه ...




ثمانه عظیمی دانش آموز حادثه دیده

ثمانه عظیمی دانش آموز حادثه دیده بر اثر آتش سوزی مدرسه روستایی از توابع شیراز

رضا حقیقی دانش آموز حادثه دیده


دستان نرگس حیدری دانش آموز حادثه دیده
نظافت دستان نرگس حیدری دانش آموز حادثه دیده بر اثر آتش سوزی بخاری نفت سوز توسط مادر




نرگس برای عکاس نمی‌خندد

برق نگاه معصومشان ‌با قاب‌های چوبی در دست که در آن ‌چهره‌هایی متفاوت از تصویر فعلی‌اشان را نشان‌ می‌داد، آتش به دلمان زد.
عمق نگاه نافذشان شرمسارمان کرد که چرا نباید یک بخاری استاندارد در کلاسشان می‌بود، و انگشت‌های ذوب شده‌ نرگس در کنار کتاب فارسی کلاس سوم ما را ناخودآگاه به یاد حسنک کجایی، تصمیم کبری، روباه و خروس و ده‌ها درس خاطره‌انگیز دیگر این دوره انداخت.
نمی‌دانیم وقتی به درس پترس فداکار می‌رسند، چه تصویری از انگشت پترس در ذهنشان شکل خواهد گرفت و حتی نمی‌دانیم آیا به خاطر گرمی مشعل دهقان فداکار، او را دوست می‌دارند.
دخترکان و پسرکانی با قاب‌های بزرگ در دست که حسرت و رنج در چشمانشان موج می‌زند، بچه‌هایی که رنگ نداشته دیوار خانه‌اشان حکایت از جیب خالی والدینشان برای هزینه‌های سرسام‌آور درمان دارد و نمی‌دانیم چرا تا به امروز گره‌های چروک چهره‌‌هایشان که قرار بود ترمیم شوند، هنوز باز نشده است و این پرسش که آیا در میان سیل پزشکان این مرز و بوم کسی حاضر است با ظرافت انگشتانش مرهمی برای صورتکان این بچه‌ها باشد، ما را به خود مشغول کرده است.
نرگس در روستایشان می‌ماند، به دنبال مرغ خانه‌اشان می‌دود تا شاید با سر و صدای مرغ و خروس‌های خانه بتواند اندکی خود را تخلیه کند.
نرگس در کنار دیگر بچه‌های قربانی غفلت ما در کنار بچه‌های روستا برای گرفتن یک عکس حاضر می‌شود اما او برای عکاس نمی‌خندد.
نرگس دفتر مشقش را باز می‌کند، به زحمت و با کمک دست دیگر مداد سیاه را در دست می‌گیرد و در سطر اول می‌نویسد: ای کاش کلاسمان آتش نمی‌گرفت

پ.ن : خیلی از دوستان عنوان داشتن که میخوان به هر شکل ممکن به این عزیزان کمک کنند من اطلاعات کاملی ندارم از این عزیزان اما شاید اطلاعات زیر به کمک تون بیاد:
این کودکان ساکن روستای درودزن مرودشت از توابع شیراز و استان فارس هستند
خبرگزاری فارس تا حدودی پی گیر این قضیه بوده که آقای فرامرز میر احمدی خبرنگار فارس این تصاویر رو تهیه کردن
امیل تماس با خبرگزاری فارس Info@farsnews.ir

لینک های مرتبط
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8609120495
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8609130176
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8609130145
http://www.farsnews.com/imgrep.php?nn=8609120590

نوشته شده در  جمعه 87/3/24ساعت  12:5 عصر  توسط رادیو آماتور 
  نظرات دیگران()

سلام دوست عزیز

چند سوال دارم: آیا وزیر ارشاد در کنفرانس مطبوعاتی کریس دی برگ حضور داشت یا در مراسم بزرگداشت آقای آقاسی

آیا از حضور کریس دی برگ در ایران شما هیچ خبری در صدا و سیمای کشور دیدید.من به هیچ عنوان مخالف پوشش خبری بیشتر از مراسم آقای آقاسی در روز مربوطه نبودم اما آیا این درست است که هنرمندی که حضور زن و رقاص در کارهای او در حد اقل ممکن بوده و هرگز در شرایط مستی و نیمه هوشیاری بروی صحنه دیده نشده را به این شکل معرفی کنید

با تشکر

----------------------------------------------------------------------

در پاسخ به شما باید چند نکته رو عرض کنم :

0- سازمان صدا و سیما به عنوان بوق و موضع رسانه ای نظام امکان این کار رو نداره و گرنه بعیید میدونم از رقم آگهی تبلیغاتی کریس دی برگ بتونه به راحتی بگذره .... و برای نشون دادن تبلیع ثانیه اس 6 میلیون تومان در پخش زنده کنسرت ایشون تلاش نکنه ... !  اما اگر به ادبیات رسانه آشنا بودید اصلاح بایکوت خبری و کمرنگ کردن رو در مرود خیلی از شخصیتهای مطرح این مملکت به وضوع در رسانه ی ملی مشاهده میکردید .

1- در مراسم جناب آقاسی قرار بود آقای احمدی نژاد حضور یابند که 12 ساعت قبل برنامه کنسل کردند .و جناب صفار ظرف 12 ساعت تصمیم به آمدن گرفتند ( حتما میفرمائید دمش گرم ) . البته بله دمش گرم !! اما به نظر من این فقط ی کار ژورنالیستی بود! دلایلم رو هم میگم . و البته به استحضار شما برسانم یک خبر گزاری (‏برنا )‏و 2 سایت در حد یک خبر از مراسمی که به قول شما وزیر در اون حضور داشته خبر تهیه کرده اند و این یک اقدام بی سابقه هست که وزیری اون هم ارشاد ، بره و خبر نگار و عکاس که مثل پروانه دور آقایان هستند نروند و با خبر نشوند ؟ و مهمتر اینکه فکر میکنید چند نفر در مراسم حضور داشند ؟؟؟؟؟؟ فیلم مستند آن موجوده و با دقت عرض میکنم کمتر از 50 نفر !!! و هزینه چند میلیونی مراسم نیز خانواده آقاسی شخصا پرداخت کرده اند .

2- با توجه به ارادت مردم خصوصا قشر متدین و عاشق نظام و اهل بیت و جبهه و خلاصه بچه های مذهبی و هنر مند به جناب آقاسی در زمان مریضی ایشان برخی  از آقایانِ سمت دارِ وقت ! مانند جناب مسجد جامعی با پرداخت مبلغ اندکی به بیمارستان آن هم به زور ( مبلغ نیمی از حقوق یک کارمند بوده ! )  به ایشان در هنگام بستری کمک کرده و بعددر کنفرانس خبری این مورد را به عنوان حمایت از قشری که هیچ کس حمایتشان نمی کنه عنوان کردند و آنچنان بر این امواج تاختند که هرکسی نداند فکر میکند هزینه درمان یکماهه در لندن را ایشان پرداخت کرده اند ، با وجودی که اطلاع دارم خوب جناب آقاسی از این اقدام راضی نبوده اند .

3- با توجه به پیام رهبری در مورد جناب آقاسی خیلی ها که تا کنون ایشان را درویش صوفی مرتد و .... علانا بر می شمردند به یکباره تغییر موضع داده و شروع به ستایش و شاعر فرهیخته نام بدن از ایشانکردند .

4- در زمان حیات ایشان ، برای بیمه ایشان کسی حاضر نشد مساعدتی کنه و .... (‏با توجه به عدم تمایل انتشار این موضوعات از ادامه این نامهربانی ها که بر ایشان رفت صرف نظر میکنم . )‏

5- هر آنچه در بالا گفتم مال قبل بوده و حتما میفرمائید به جناب صفار چه ربطی داره ؟!!  اما خب :‏

5-1 -  در زمان همین جناب صفار یعنی چندی پیش با توجه به همه تأکیدات ریاست جمهور و شخص وزیر ، وزارت ارشاد از چاپ اولین نسخه از مجموعه اشعار آقاسی خودداری کرده است .

5-2 - سفرهای حج و فرش و جوایز تبلیغاتی زیادی به خانواده ایشان در مراسم های مختلفی تاز سازمانها و نهاد ها و ... علق گرفته و تا کنون دریغ از یک تماس تلفی نه در جهت تحویل ، که آن پیش کش !  بلکه در جهت عذر خواهی از اظهارات اینچنین و سوءاستفاده تبلیغاتی .

5-3 -  موارد زیاد دیگری هم هست که چون میدونم خانواده جناب آقاسی تمایل به انتشار آن ندارند از بیان آن خودداری میکنم .

 

اما :‏

ایران سال 1387 نیاز به حضور کریس دی برگ با اسپانسری ال جی دارد امون هم با رقم چند صد میلیون تومانی ؟؟ آیا جوان امروز ایرانی با حضور کریس دی برگ و لذت از کنسرت ایشان قطعا بعد از پایان کنسرت به هیئت نزدیک منزل خواهد رفت یا نماز  صبح را در مسجد اقامه خواهد کرد؟؟؟ و صد البته که اولویت ما پر کردن مساجد نیست و امام (ره) به اشتباه فرمودند که مساجد سنگر هستند و سنگر ها را حفظ کنید .... !!!!!!

کربس دی برگ برای من شخص نیست !!! نماد تفریح و تفرج کلوپی و دیسکویی شبانه ی غربی هست که داره رواج پیدا میکنه ... و البته حرف شما درسته که کریس دی برگ یکی از سالم ترین خوانند گان غرب هست و بنده ترانه ی The last time I cryeid  هم به شدت خوشم میاد !!!! و نسبت به شخصیت ایشان بی اطلاع نیستم ....

متاسفانه یکی از بی اهمیت ترین موضوعات امروز ما در ایران انقلاب فرهنگی آرام و نرمی هست که همه در جبهه نظامی و مانور و عملیات های شبانه به جلوگیری از آن رفتند ... قطعا سیل تفریحات غربی (‏غربی به معنی تفریحات خارج از معنویت و کرامت انسانی )‏ برای نسل های بعدی ما تبدیل به تاریخ خواهد شد و به بدنه فرهنگ اصل ما پیوند  زده خواهد شد .

و مانند مستعمره ها یی چون هند فرهنگ غربی بومی شده مارا از آنچه داشته ایم دور خواهد کرد به مدد همین خوانند گان و افراد سالم و خوب و منطقی و جذاب ....

در پایان متاسفم که حضور وزیر ارشاد یعنی نفر اول متولی فرهنگ و ادب این مملکت حضورش مساعدتی مهم تلقی میشه و نشر و حمایت عملی در گسترش و توسعه فرهنگ هیچ گاه زیر ذره بین و سئوال نمیره .....

 


نوشته شده در  پنج شنبه 87/3/23ساعت  10:3 صبح  توسط رادیو آماتور 
  نظرات دیگران()

سلام

این تصویر نقشه ویکی مپیا هست که روی اماکن مقدس شیعیان لعن نوشته شده ،‏برای حمایت از نوییسندگان شیعی و حذف این شعار ها از نقشه مجازی قبور ائمه خصوصا حضرت سید الشهداء و بین الحرمین ، روی لینک زیر کلیک کنید و به لعن ها نمره منفی بدید تا کاربرانش حذف بشن و به کاربران شیعه نمره مثبت بدید که اعتبارشون بره بالا و قدرت حذف لعن هارو داشته باشند .

در این رای گیری آی پی شما تعیین کننده هویت شما هست و شما فقط میتونید برای هر جمله یک بار رأی بدید فلذا این رو برای دوستانتون بفرستید که انشالله ریشه کن بشوند . (‏لعن الله اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد ... )‏

لینک نقشه ویکی مپیا


نوشته شده در  یکشنبه 87/3/19ساعت  2:43 عصر  توسط رادیو آماتور 
  نظرات دیگران()

   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
صدر یعنی قلب بیروت ..
و اینک لبنان ..
بوسنی ....
تخریب مولد النبی در طرح جدید توسعه مسجد الحرام
آئین نامه حضور در فرکانس صفر
[عناوین آرشیوشده]